کانون و کارگروه ویژه کارآفرینان در استان البرز تشکیل شد/حمایت از کارآفرینان و صاحبان مشاغل از اهداف اصلی دولت سیزدهم است/پویایی نخبگان در حوزه اشتغال و کارآفرینی، مغتنم است

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: در تعاقب حمایت از کارفرمایان و و رفع موانع کارآفرینان، چرخ های اقتصاد به گردش در می آید و بسترهای اشتغال استان تقویت می شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در اولین جلسه هیات امنا کانون کارآفرینان برتر رسمی استان البرز که در سالن جلسات استانداری با حضور معاون اقتصادی استاندار و مدیران کل تعاون کار و رفاه اجتماعی به اقتصاد و دارایی استان البرز برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت سالار شهیدان امام حسین(ع) و یاران وفادارش، افزود: پویایی نخبگان استان در حوزه کارآفرینی و اقتصاد، مغتنم و ارزشمند است.

وی ادامه داد: تدبیر و هم اندیشی در راستای حمایت از کارآفرینان، کارفرمایان و شاغلان از جمله اهداف این گردهمایی است.

عبداللهی گفت: یکی از رویکردهای مهم این هیات، چاره اندیشی در خصوص ایجاد بسترهای لازم اتصال کارجویان به شهرک های صنعتی استان است.

وی افزود: دولت محترم سیزدهم توجه ویژه ای به حمایت از صاحبان مشاغل و کارآفرینان دارد از این رو در جهت اهداف دولت برای این منظور درصدد هستیم کانون‌ و کارگروه کارآفرینان را تشکیل دهیم.

استاندار البرز گفت: در تعاقب حمایت از کارفرمایان و و رفع موانع کارآفرینان، چرخ های اقتصاد به گردش در می آید و بسترهای اشتغال استان تقویت می شود.

گفتنی است جلسات مجمع کانون کارآفرینان برتر استان به صورت ماهانه و جلسات هیئت امنای این کانون به صورت سه ماهه برگزار خواهد شد.

هیئت امنا متشکل از چهارده نفر با ترکیب زیر است: استاندار به عنوان رئيس هیئت امنا ، مديران كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي، صنعت، معدن و تجارت ، امور اقتصاد و دارایی ، روسای سازمان های جهاد كشاورزي و مدیریت و برنامه‌ریزی استان، رئیس مجمع نمایندگان استان و رییس اتاق بازرگانی می باشند.

 

ترکیب فعلی هیئت مدیره کانون استان نیز آقایان رضا رضایی رییس، شهرام پورزارع نایب رییس اول، داود یعقوبی نایب رییس دوم ، داود طهماسبی خزانه دار و دبیر کانون ، جلیل دیانت پی به عنوان دیگر اعضای هییت مدیره و آقای حمیدرضا حق سیرت رئیس انجمن صنفی مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی استان نیز عضو دیگر هیات امنای این کانون هستند.

در پایان نیز احکام اعضای هیات امنای کارآفرینان برتر استان توسط استاندار اعطا شد.